Wrong Man
Evaristo Salas: De Informant
Onderzoekers Todd en Kennedy praten met de rechercheur die de zaak-Salas deed, en die vertelt hoe Salas verdachte werd. Als de informant van de rechercheur opduikt, schrikt het team.
Het team deskundigen van Wrong Man en een plaatselijke onderzoeker in Idaho onderzoeken Christopher Tapps bewering dat hij is gedwongen tot een valse bekentenis van de moord op Angie Dodge.
Het team zoekt een voortvluchtige moordenaar, in de hoop de man die gevangen zit voor het misdrijf vrij te pleiten. Na 20 jaar krijgt Christopher Tapp een verrassend aanbod van het OM.