Betty La Fea, The Story Continues
Reünies
Iedereen neemt voor het laatst afscheid van Roberto, die in zijn testament zijn aandelen gelijk verdeelt over Mila, Betty en Armando, op voorwaarde dat Betty opnieuw voorzitter van Ecomoda wordt. Zal ze dit accepteren? Zal ze na een ongelukkige ontmoeting besluiten om haar scheiding met Armando definitief te maken?
Terwijl Betty en Armando tot overeenstemming proberen te komen, keert Gutiérrez terug naar Ecomoda. Mila probeert Betty ervan te overtuigen om voorzitter te worden, maar dat wil ze niet. Ze is woedend op haar moeder en nadat ze haar vader in een hachelijke situatie heeft aangetroffen, zoekt ze haar toevlucht bij Marcela. Om haar dochter terug te krijgen, neemt Betty een besluit.
Armando en Betty zijn nog steeds afstandelijk en ze wordt beëdigd als de nieuwe voorzitter van Ecomoda. Nacho blijft het bedrijf bespioneren en Betty ontdekt eindelijk Armando's geheim, terwijl Hugo haar vertelt dat hij de sociale uitkeringen van de werknemers al maanden niet heeft betaald. Betekent dit het einde van Ecomoda?
Jeff organiseert een buurtbazaar ter ere van zijn grootmoeder en nodigt al zijn Ecomoda-vrienden uit. Hij vraagt Mila om aanwezig te zijn, maar zij gaat liever op een uitnodiging van Nacho in, maar dit zal niet gaan zoals verwacht. Na het bijwonen van groepstherapie met Freddy, komt Armando bij de bazaar aan, klaar om de hele waarheid aan Betty te bekennen.