With Love
WITH LOVE is een komische dramareeks over broer en zus Lily en Jorge Diaz en hun familie, waarbij we hen een jaar lang volgen aan de hand van de meest intense dagen… de feestdagen. De familie Diaz raakt de levens van allerlei mensen in hun zoektocht naar liefde.
Het is kerstavond oftewel 'Nochebuena' en de familie Diaz komt bij elkaar voor hun jaarlijkse kerstviering. Lily heeft het zwaar met haar recente relatiebreuk, terwijl haar broer Jorge Jr. een vriendje meeneemt om voor te stellen aan de familie. We zien ook andere inwoners van Portland en hoe hun levens samenlopen.
Oud en nieuw
Het is 31 december, oftewel, tijd om te feesten! De bende gaat naar twee oud-en-nieuwfeestjes: een vroege bij de familie thuis, waar ze deelnemen in allerlei leuke Latino Nieuwjaarstradities en een chic feest, waar romantiek voor iedereen in de lucht hangt. Ondertussen hebben Sol en Miles onverwacht een eerste date.
Het is Valentijnsdag en Lily, die het volop neemt van haar nieuwe vrijgezellenbestaan, gaat in haar eentje naar een wijngebied. Echter, haar 'dagje voor haarzelf' wordt ruw onderbroken als ze bekende gezichten tegenkomt. Thuis in Portland worden de dingen ingewikkeld tussen Beatriz en haar nieuwe hardloopmaatje Leo, als Miles en Sol op hun eerste relatiehobbel stuiten.
Het is 'Día Los Muertos', de Dag van de Doden en de leden van de Diaz-familie worden gedwongen om de 'geesten' van ieders verleden onder ogen te komen.