Hollywood Con Queen
Een mysterieuze figuur gekend als de Zwendelkoningin doet zich voor als een rits machtige vrouwen uit Hollywood om slachtoffers in de val te lokken. De belofte? De kans van hun leven. Een journalist en een privédetective gaan op jacht naar de oplichter achter de zwendeloperatie.