Telemarketers
In 2001 brengen Sam en Pat dubieuze telemarketing-praktijken aan het licht bij een bedrijf in New Jersey dat geld inzamelt voor diverse goede doelen.
Na de sluiting van CDG blijven Sam en Pat onderzoek doen naar twijfelachtige bedrijfstactieken - totdat een verdwijning hun missie in gevaar brengt.