London Ink opent zijn deuren en Louis herinnert zich hoe hij de beschermengeltatoeage van Beckham heeft geschetst. De graffitigoeroe Dan vertelt over zijn moeilijke verleden.
Tijdens de afwezigheid van Nikole besluiten de jongens naar de hondenraces te gaan. Louis voelt zich opeens niet op zijn gemak en Dan vult zijn zakken bij de bookmakers.
Sexy portretexpert sexy Sylvia Z neemt een gastplekje in de studio in, en leerling Rachel wordt door de jongens onder de loep genomen, is ze echt klaar voor de job?