Minnie's Strikkenwinkel
Millie en Melody maken Penelope Poodle van streek, vlak voor een prijsuitreiking. Maar ze maken het op tijd weer goed.
Katrien en Minnie denken dat Figaro problemen veroorzaakt, maar uiteindelijk inspireert hij Minnie wel tot haar nieuwe voorjaarsstrik.