Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur
In deze aflevering van Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur, reist Mounir naar Chefchaouen, waar hij midden in de bergen een ‘bissara’ gaat maken en olijfolie-ijs met kletskoppen.
In deze aflevering van Mounirs Marokko: Een Smakelijk Avontuur, reist Mounir door naar het plaatsje Fez waar hij leert nougat te maken en een recept maakt van krokante sardientjes met charmilla.