Long Way Round
In 2004 ondernamen Ewan McGregor en Charley Boorman een heroïsche motorreis van 32.000 kilometer, waarbij ze in 115 dagen tijd 12 landen en 19 tijdzones doorkruisten. In dit eerste hoofdstuk van de Long Way-serie verwezenlijken twee beste vrienden een droom, hoe onmogelijk het soms ook lijkt.