Long Way Home
Beste vrienden Ewan McGregor en Charley Boorman gaan op een vierde Long Way-avontuur. Nu reizen ze van Ewans huis in Schotland naar Charleys huis in Engeland. Ze nemen uiteraard de toeristische route langs 17 Europese landen op nukkige, oude motoren.