On the Roam
On the Roam is een achtdelige docuserie waarin Jason Momoa gevolgd wordt terwijl hij door het land reist op zoek naar kunst, avontuur en vriendschap.
Jasons reis brengt hem naar Gibson; hij bouwt een aantal iconische instrumenten na die van invloed zijn op de muziek waar hij van houdt en onthult de verhalen erachter.
Jason, met zijn hart in het verleden en zijn geest gericht op de toekomst, bouwt oude voertuigen om tot elektrische voertuigen, waaronder een Rolls Royce uit 1920.