Van West-Mongolië naar Jakoetsk
S1, A6: Het team moet een nieuwe motorfiets kopen voor Claudio. Ze nemen een kijkje in de riolen van Ulaanbaatar voordat ze een treinreis van 24 uur door Siberië ondernemen.