Murder at the Cottage: The Search for Justice for Sophie
In 1996 werd Sophie Toscan du Plantier op brute wijze vermoord bij haar vakantiehuisje in het Ierse Schull, West Cork. In 2019 werd Ian Bailey schuldig bevonden door een Franse rechtbank, maar niet in Ierland, dankzij gebrek aan overtuigend bewijs.