Nate & Jeremiah By Design
Nate Berkus en Jeremiah Brent helpen radeloze koppels die bezig zijn met grote renovatieprojecten. Met een klein budget en in een korte tijd maken ze van een bouwval een paleis. Het harde werken combineren de mannen met het gezinsleven met hun schattige dochter Poppy.