Up Next: Don Toliver
De wereld luisterde al naar een deel van Don Tolivers eerste muziek voordat zijn eigen moeder het hoorde. Geheimhouding was wat hij nodig had om er zeker van te zijn dat zodra zijn nummers eenmaal wel haar oren zouden bereiken, hij er trots op kon zijn. De resultaten overstegen wat hij − of zij − ooit had kunnen dromen. “Ik wist dat ik in staat zou zijn om mijn talent te tonen, maar ik had niet gedacht dat het zo groot zou worden”, vertelt hij aan Apple Music. De in Houston geboren Toliver, die in 2018 een platencontract tekende bij Travis Scotts label Cactus Jack, vertelt in zijn Up Next-film over zijn reis van plaatselijke talentenjachten naar enkele van ‘s werelds grootste muziekpodia. Het is een verhaal over ouderwets hard werken en slimme instincten gecombineerd met puur talent en een uniek geluid − een geluid dat volgens sommigen de hiphop uit Houston de komende jaren zal bepalen. En in een interview met Ebro Darden van Apple Music bespreekt hij zijn doelen, talent voor videogames en zijn mentaliteit en productiviteit tijdens de thuisisolatie. Bekijk de film en het interview en luister naar Tolivers debuutalbum ‘Heaven or Hell’, samen met werk van de andere artiesten in de Up Next-serie.