Det där solen tittar fram
S3 A9: Reddick, Boseman och Lockhart ombeds av ChumHum att anlita en specialist, advokaten Brenda DeCarlo (Cheryl Hines), för att utreda om det kvarstår problem med kränkningar eller en skadlig företagskultur på byrån. Diane börjar ifrågasätta motståndsgruppens metoder och Blum ger Maia med ett spännande jobberbjudande.