S3 A1: Pussy pratar med fiskarna istället för snuten så agent Harris och hans lag kokar ihop en plan för att avlyssna familjen Soprano. Tony får hålla ett öga på den mördade Philips tvillingbror, Patsy Parisi, som beter sig skumt.