S6 A13: Johnsons åker på semester till en all inclusive-resort i paradiset; Dre och Bow träffar ett par utan barn och lever en barnlös fantasi ett tag; Junior fångar en söt tjejs blick och kämpar för hennes uppmärksamhet; Jack får influensa.