S2 A4: På inrådan av Brock besöker Lucas en sträng amishlärare som kan ha insikter om mordet på Kinaho-medlemmen Lana Cleary. Rebecca försöker hantera att ha blivit avvisad av sina föräldrar. Proctor ger Alex en fredsgåva.