Banshee
Lucas Hood, en nyligen villkorligt frigiven mästertjuv, antar en mördad sheriffs identitet för att komma undan maffians hämnd. Han återknyter även med Carrie, en gammal kärlek och partner.
En misslyckad kupp återförenar Lucas med Job och en motsträvig Carrie. Proctor anhålls för mordet på Hanson.
Ett vilt mc-gäng dyker upp utan inbjudan på den årliga Banshee Spirit-festivalen, och det får dödliga konsekvenser.