S3 A5: En okänd kvinna faller ur en kista tillsammans med originalliket, när kistbärarna tappar kontrollen över kistan under begravningen. Utredningen leder Beckett och Castle in i en värld av kärlekskranka, sexuellt frigjorda läkare.