Nanny McDead
Castle och Beckett tar en titt under täcket hos ett Manhattan-par när en ung barnflicka hittas död.
Castle och Beckett avslöjar den mörka sidan av tonårig skolkultur när en kropp dyker upp i Central Park.
När en kropp inlindad i en matta visar sig vara en stadsfullmäktigeledamot, inser Castle och Beckett att den smutsiga politiken kan vara dödlig.
När en bisarr mordplats tyder på ett rituellt mord måste Castle och Beckett fånga mördaren innan han finner sitt nästa offer.