Mord och inga visor
I en liten kuststad i Maine bor den charmiga och vänliga änkan Jessica Fletcher. Utöver sitt arbete som deckarförfattare hyser hon ett stort intresse för mord och metodiskt detektivarbete. I huvudrollen: Angela Lansbury. Originaltitel: Murder, She Wrote.