Dödligt kapitel
Förläggaren Susan Ryeland får ett ofärdigt manus av känd deckarförfattare. Men när hon försöker få fatt i det sista kapitlet hamnar hon plötsligt mitt i ett chockerande mysterium som kommer att förändra hennes liv för alltid.