S3 A6: Vince vill ha bättre betalt för "Aquaman 2", och Ari måste be om tjänster. Vince vägrar ta erbjudandet från studion innan Drama får ett jobb. Erics tjej och hennes bästis ger honom ett oemotståndligt erbjudande.