S4 A6: Mike ger Mandy råd om hur hon kan lägga undan pengar för att betala skatten för hennes klädbutik på nätet, som går sådär. Hon bestämmer sig däremot för att göra det på sitt sätt, alltså genom att öppna en popup-butik i Bud's Buds.