S2 A8: Hannah försöker dölja sin ångest över boken inför sina föräldrar. Marnie blir ställd av nyheten att Charlie har startat ett framgångsrikt företag, och Adam träffar en livlig kvinna som tvingar honom på dejt med sin dotter.