Girl in the Flower Dress
S1 A5: En undflyende flicka i blommig klänning kan vara nyckeln till det mysterium som leder Coulsons team till Asien för att rädda en ung man med en farlig kraft. Och Skye har en hemlighet som kan sätta hennes relation till teamet på spel.