Guys and Doll
S3 A4: "Aquaman" är en superhit, och Vince drömprojekt "Medellin" är inom räckhåll, men först måste han charma filmens stenrike producent. Gängets åsikt om Dom, den nya medlemmen, ändras när han berättar en rörande historia.