I tryggt förvar
S4 A5: Jakten på nästa kortinnehavare leder Michael och Lincoln till finansdepartementet. Sucre och Bellick spårar upp T-Bag, som agerar misstänkt och gör sina nya kollegor oroliga. Wyatt blir personlig för att komma åt Gretchen.