Justice
S1 A18: När Emily får veta vem som låg bakom mordet på hennes pappa blir Victorias hantlangare intrasslade i en lömsk mörkläggningshistoria. När Declan lämnar sitt vittnesmål rasar hans förhållande med den självdestruktiva Charlotte ihop.