S1 A1: Efter att han skiljt sig från sin fru - som också är mamman till hans son - lämnar Cleveland Brown och Cleveland Jr. staden Quahog och beger sig ut på vägarna. På väg till Kalifornien stannar de i Clevelands hemstad. Stoolbend, VA, där han återförenas med sin kärlek från skoltiden, Donna Tubbs. Cleveland, som fortfarande är kär i Donna, bestämmer sig för att påbörja ett nytt liv med henne, trots att Donnas barn lämnar mycket att önska.