T. Earl King Vi
S2 A14: En gammal flamma drar in Reddington i en dödlig lek med en rik och mäktig familjedynasti vars förmögenhet kommer från smuggling och trafficking. Under tiden tar Tom på sig ett nytt uppdrag.