Bruiser
Under sommarlovet utforskar 14-årige Darious gränserna för sin manlighet genom tumultartade interaktioner med sin stränga far Malcolm och ett spirande mentorskap med den mystiska kringdrivaren Porter. När Darious får reda på Porters sanna identitet hamnar han i en konflikt mellan de två männen som kan slita isär hans familj och hota hans säkerhet.