Glass Jaw
Glass Jaw är historien om Travis Austin och hans väg tillbaka. Travis var världsmästare i boxning, men hamnade i fängelse och förlorade allt. När han lämnar fängslet är livet en enda lång prövning när han tvingas kämpa för att vinna tillbaka sitt rykte, sitt mästarbälte och sin stora kärlek.