In God's Hands
Mickey, Shane och Keoni lever för att surfa, men de räknar inte bara antal. De är inte bara ute efter den perfekta vågen, utan en lugn pakt med naturen för att ta det till det extrema. Världsklass-surfarna Patrick Shane Dorian, Matt George och Matty Liu spelar i detta dramatiska äventyr om vänskap och mod, med några av de mest spektakulära surfbilder som spelats in. Från Madagaskar och Balito Hawaii och Mexiko tar regissören och medförfattaren Zalman King med oss på en actionfylld tur av de mest exotiska och farliga surfplatserna i världen, och visar varför bara ett fåtal är bra nog att surfa på de stora.