Chase That Feeling
Barndomsvännerna Blake "BT" Thornton och Matt "Gilso" Gilsenan knyter band genom surfing och ger sig ut på djärva äventyr i Alaska, Island, Kanada, Tahiti, Nya Zeeland och Australien. De bemästrar Teahupo'o i Tahiti och Alaskas snötäckta toppar och driver varandra till nya höjder.