Facing Monsters
Facing Monsters följer den västaustraliske surfaren Kerby Brown i jakten på en outforskad våg i Södra oceanen. Mellan familj, personliga utmaningar och rädsla skildrar filmen passionen och intensiteten bakom ett av världens mest krävande surfäventyr.