Jurassic Punk
1993 skulle några digitala dinosaurier bli startskottet på en revolution inom filmskapande. Steve ”Spaz” Williams var pionjären som fick uppdraget att förbättra den klassiska Jurassic Park-scenen genom att byta ut dinosauriemodellerna mot datoranimationer, och sedan dess har inget varit sig likt. Jurassic Punk är en närgången skildring av både Spaz omtumlande karriär, och utvecklingen av specialeffekter i film.