LIGHT & MAGIC
Den Oscar-nominerade filmskaparen Lawrence Kasdan har beviljats tillgång och tar tittarna på ett äventyr bakom kulisserna på Industrial Light & Magic, där specialeffekter, animeringen och den virtuella produktionen av Lucasfilm sker.