Obi-Wan Kenobi: A Jedi's Return
Se hur historia skrivs i den här bakom kulisserna-dokumentären som belyser hur Obi-Wan Kenobi och Anakin Skywalker återvänder i en ny serie och Ewan McGregor och Hayden Christensen till sina klassiska roller. Regissören Deborah Chow leder skådespelarna och filmteamet när de skapar nya hjältar och skurkar som finns jämsides med gamla Star Wars-rollfigurer i nya gestalter och en storslagen berättelse som är länken mellan långfilmerna.