Lady of the Manor
Dåtid och nutid krockar i den här övernaturliga komedin där den gräsrökande dagdrivaren Hannah får spela lady Wadsworth vid en rundtur på Wadsworth Manor. Hannah tror att hon ska klara det – tills lady Wadsworths spöke uppenbarar sig!