Ghost Town
Denna romantiska komedi, Ghost Town, berättar historien om Bertram Pincus (Ricky Gervais), en sur tandläkare från Manhattan som plötsligt får förmågan att se döda människor. Irriterande, döda människor. Men när ett charmigt spöke (Greg Kinnear) lurar in honom I en romantisk plan involverande hans änka Gwen (Tea Leoni), är de båda fast I en besvärlig, men rolig situation mellan nu och för alltid!