Spirited
Föreställ dig Charles Dickens hjärtvärmande saga om den vresige mannen som besöktes av fyra spöken under julen – fast roligare. Och med Will Ferrell, Ryan Reynolds, och Octavia Spencer. Och med pampiga musiknummer. Okej, det är rätt mycket begärt. Kanske bara vänta på trailern?