Lost Atlas
Kai Neville är regissör till den nyskapande surffilmen Modern Collective från 2009. Med sportens sex mest innovativa surfare i huvudrollerna skildrade filmen samtidens surfing på ett omskakande sätt. I augusti släppte Kai Neville Lost Atlas, där vi förutom de sex surfarna från Modern Collective också ser sportens nyaste talanger. Med fokus på action och med ett soundtrack som spänner över alla genrer är Lost Atlas 2011 års mest sevärda surffilm. I huvudrollerna: DION AGIUS, OWEN WRIGHT, CRAIG ANDERSON, JORDY SMITH, DANE REYNOLDS, EVAN GEISELMAN, CONNER COFFIN, KOLOHE ANDINO, JULIAN WILSON, DUSTY PAYNE, YADIN NICOL, WADE GOODALL, JOHN FLORENCE, MITCH COLEBORN, CHIPPA WILSON & DILLON PERILLO.