Tropically Yours - Transworld Surf
Fly från de trånga uppställningarna i dagens populära surfdestinationer och upptäck surfvärldens bäst bevarade hemligheter. Nya, exotiska platser existerar fortfarande, och Tropically Yours är din länk till oförstörd perfektion. Packa dina väskor, stäng av telefonen och borra ner fötterna i varm, mjuk sand. Paradiset väntar med välkomnande armar. Tropically Yours inbjuder dig till att hoppa i med oss, på ett exotiskt surfäventyr filmat i blått vatten, brunt vatten, varmt vatten och svalt vatten. Med en del riktigt skaplig surfing av Brendon Gibbens, Matt Meola, Dave Wassel, Jay Davies, Dillon Perillo, Dylan Graves, Oliver Kurtz, Creed McTaggart, Mitch Coleborn, Hector Santamaria, Conner Coffin, Parker Coffin, Andrew Doheny, Michael Dunphy, The Gudauskas Brothers, Sterling Spencer, Torrey Meister, Pete Devries, Brett Barley, Dane Zaun, med flera!