Ténoch Huerta
Ett mexikansk-amerikanskt par väntar sitt första barn och flyttar till ett migrantjordbruk i 1970-talets Kalifornien där märkliga symptom och skrämmande visioner hotar deras nya familj. En del av Welcome to the Blumhouse Collection.