Huset vid träsket
Jessica och John Chambers (Angela Sarafyan, Paul Schneider) söker till en tillflyktsort på landsbygden i Louisiana med sin dotter Anna (Lia McHugh). När grannar anländer får helgen en olycksbådande vändning när det bräckliga familjebandet testas.