May in the Summer
May Brennan har debuterat som författare och planerar giftermål med sin stabile fästman. May tycks verkligen ha allt – en bild hon ömt vårdar. Men när hon besöker sin familj i Jordanien slungas hon tillbaka in i det kaos som tidigare utgjorde hennes liv. Medan bröllopet närmar sig känner sig May alltmer påverkad av sina föräldrars skilsmässa, och snart förlorar hon den kontroll som nyss varit så självklar.