Tiny Furniture
22-åriga Aura flyttar hem till sin konstnärliga mamma i New York med en döende hamster, en oanvändbar filmutbildning och ett kraschat förhållande i bagaget. Aura får jobb som servitris, försöker tävla med sin begåvade lillasyster och flyr in i det ena hopplösa kärleksäventyret efter det andra, i ett desperat försök att hitta sig själv. Regi: Lena Dunham. I rollerna: Lena Dunham, Laurie Simmons, Grace Dunham, Jemima Kirke, Alex Karpovsky, David Call m.fl.